Powered By Blogger

joi, 21 iulie 2011

Am blog !

          Mai intai vreau sa spun ca mi-a luat cam o ora sa gasesc un titlu la blogu asta si ca e prima mea postare de pe propriul meu blog…nu-i asa ca-i tare.Sunt emotionat pentru ca prima impresie conteaza,nu-i asa?Oricum poate unii sa intreaba la ce iti trebuie un blog(asta faceam eu in urma cu ceva timp si uite ce-a iesit),pai un blog e important,iti faci prieteni,scrii ce vrei,cum vrei,in concluzie pierzi vremea,poate…macar raman cu “prietenii”.In concluzie cred ca v-ati facut o parere despre mine.Prima postare a fost de incalzire,impresie…pana la urma nu stiu daca ati inteles rolul acestui blog sau daca stiti despre ce voi vorbi aici.Nu conteaza…pana data viitoare puteti sa meditati la motto-ul blogului sau sa mergeti la piscina cu prietenii.byebye

2 comentarii:

  1. E un ineput bun.Cu siguranta vei avea postari interesante.
    oricum, niciodata nu veiputea multumi pe toti, asa ca sa nu te intereseze prea mult ce spun altii, important este ca ceea ce scrii sa iti placa tie in primul rand :)

    RăspundețiȘtergere